13 Eylül 2010

Unutulmaz Replikler / 7



yorum yapmak, yalnızca olayları dışarıdan izleyenlerin lüksüdür..

-Akıl Oyunları-


kendime yalan söylemeye başladığımdan beri, kimseye inanmıyorum..

-Çingeneler Zamanı-


siyasiler gerçeği örtmek için, sanatçılar ise gerçeği göstermek için yalan söylerler..

-V For Vendetta-


soylu olmanın dezavantajlarından biri, arasıra soylu gibi davranmak zorunda kalmaktır..

-Spartacus-


direniş, bir sevdalının hayat intizarıdır.. susarsa çatışma, konuşursa savaş, yazarsa destan, severse devrim olur..

-Yol-


-fikri'nin orospu çocukluğu!
-hop hop, ne biçim konuşuyorsun? bilmiyor musun fikri benim amca oğlum..
-reis bey'de benim amca oğlum..
-tamam, ben ona orospu çocuğu demedim ki..
-diyemezsin, çünkü değildir..
-e fikri orospu çocuğu mu?
-dua et ki, senin amca oğlun.. yoksa ondan büyük orospu çocuğu olmaz..
-heh şöyle düzgün konuş..

-Vizontele-


eğer takım yenilirse, liderlik ruhu ölür.. çünkü liderleri yaratanlar, nasıl liderler yarattıklarına asla dikkat etmiyorlar..

-Scent of a Woman-






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder