22 Kasım 2010

Unutulmaz Replikler / 9


tanışmasaydık, geceleri yatarken dünyada senin gibi biri olduğunu bilmeden uyuyabilirdim..

-Good Will Hunting- 

ölecekmiş ölmesin dedim bi can kurtulsun dedim,
bütün hayatımda ofsayt dediler bişeye yaramaz sümsük dediler,
varsın gene desinler dedim,
hayatımnda bi defacık bi kız sevdim, onu da kaybedeyim dediim,
hayatımda bi kerecik bişey kazanacak oldum, onu da kaybedeyim dedim,
tek bi can kurtulsun dedim
çocuğu kurtaracak kadarını aldım üst tarafına el sürmedim, fena mı oldu?
sizler hepiniz, hepiniz, hepiniz hakem olun abiler..
ya bu maç be tıpkı bi maç, ama böyle hayat sahasında oynanıyo..
oyuncuları bizleriz,
topumuzda namusumuz, vicdanımız, insanlığımız..
ben, ben osman, ofsayt osman,
söyleyin be,
allah rızası için söyleyin be
gene mi atamadım golü ha?
bu da mı gol değil be?

-Ofsayt Osman-

ormanda yol ikiye ayrılıyordu, ben az kullanılanı seçtim..

-Ölü Ozanlar Derneği-


sen sesleri çizebilir misin? 
evet, ama onları konuşamam.

-The 13th Warrior-


dün gece neredeydin? 
-çok uzun zaman geçti, hatırlamıyorum.. 
bu akşam seni görebilecek miyim? 
-o kadar uzun süreli planlar yapmıyorum..

-Casablanca-


bir fikir uğruna bir insan öldürmek; fikri savunmak değil, bir insan öldürmektir..

-Notre Musique- 


kuşlar bugün niye mektup getirmediler inci?

-Uçurtmayı Vurmasınlar-


deli emin: evlerin çoğusunda vizontele yoktur biliyorsun.. millet olan evlere gidiyor, ev sahipleride surat ediyor.. geçen gün oduncu fahri milleti evden kovmuş..
reis bey: sebep?
deli emin: lucy yüzünden.. ee bunlar böyle dallas'a bakarken bitanesi demis ki; demiş ee "ula bu lucy çok hoştur, keşke bi insan bunla sevişse filan".. yani böyle terbiyesizce konuşmuş.. ondan sonra fahri kızmış, demiş "vizontele de benimdir, lucy de, siktiri çekmiş" yani o da terbiyesizce konuşmuş..
reis bey: tamam emin uzatma..
deli emin: afedersin hocam, işte oduncu fahri..

-Vizontele-

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder