2 Aralık 2010

Unutulmaz Replikler / 10



köpekler bizi, içimizde kemik olduğu için mi ısırırlar anne?

-Korkuyorum Anne-


-hastayım sana
-geçmiş olsun

-Ağır Roman-


insanların hayatlarını, birşeylerden vazgeçmeden değiştiremezsin..

-Kelebek Etkisi-


konu duygular olduğunda büyük kahramanlar bile aptalca davranabilirler..

-Kaplan-


her gece kalbimi boşaltıyorum ama sabah yeniden doluyor..

-İngiliz Hasta-


şimdi ne yapmam gerektiğini bilmiyorum.. nefes almaya devam edeceğim.. yarın yine güneş doğacak çünkü, ama zamanın neler getireceğini kestiremiyorum..

-Cast Away-


her yasak, kendi isyancısını yaratır..

-Kağıt-


güzellik beni ilgilendirmiyor, maystro.. zevk sahibi bir kadını yalnızca yetenek cezbeder.

-Amadeus-


sen hiç kalp gördün mü? kalp, bir delikanlı için üzeri kanla kaplı yumruk gibidir..

-Daha Yaklaş-


-yazarım sana..
-yazma.. o zaman bekliyor insan.. ee buraya çok az insan geliyor, çok insan gidiyor.. kalanda bekliyor, ama bazen çok uzun bekliyor.. yani, hani, mesala zannediyorsun ki, bir yoldan birisi gelecek, boş, uzun bir yol, devamlı ona bakıyorsun ve sonra kimse gelmiyor.. yazma, boşver..

-Vizontele Tuuba-

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder