16 Ağustos 2010

Semih'e Açık Mektup, Ama Çok Açık..

Semih, naber?
Çok rahatım hacı, böyle geyik yapar gibi girdim mevzuya.. Bir baskı yok üzerimde, ama bunun sebebi karşımda olmaman, beyaz sayfaya bakıyor olmam, buradan istediğim gibi sallamam veya övgüler düzmem, yani klavye başında olmam sebep değil bu rahatlığa..

Seni artık eskisi gibi önemsemiyorum..
Hem rahatım, hem direkt girdim konuya bak, iyi bence böyle..

Önemsemiyorum Semih kardeşim seni..
Yıllardır bizim Raul'umuz Semih'tir demiştik, hep savunduk seni.. Bizim evin ahalisiydin, mahallemizin evladıydın, kaptanlık verdiler, sadece ona yakışır dedik.. Bizden gibiydin işte, sanki tribünde omuz omuza yapmışız, sonra sen maç başlamadan sahaya inmişsin, top peşinde koşturuyorsun gibiydi..

Fakat ne zaman ki dün 4-0 yendiğimiz Antalyaspor maçında kaptanımız Alex çıktı oyundan, o Zeki Rıza'ların, Lefter'lerin, Can Bartu'ların, Oğuz Çetin'lerin takmış olduğu 'emanet' kaptanlık pazubandını istemedin, götürdün Emre'ye verdin, o anda neler yaptın farkında değilsin..

Bu hareketinle çeşitli sıkıntılarla boğuşan Fenerbahçe'yi ligin ilk maçında muazzam bir skorla ve futbolla kazanmasına karşın yeni bir gündem çıkardın piyasaya.. Dolaylı olarak müthiş zarar vereceksin kulübüne.. Ne dolayı, direkt zarar vereceksin tek bir hareketinle.. Malzeme arayan medya seni yazacak, kulüpte artık kalmak istemediğini yazacak, "Niang gelirse ben giderim" diye yazılanları ama bizlerin inanmadığı o haberlerin üzerine gidilecek.. Aykut'a en çok destek vermesi gereken oyuncuların başında gelmen gerekirken ne bu çelişki..

Ne yaptın Semih?
Haklıyken haksız duruma düştün..

Federasyona Fenerbahçeyi şikayet etmek gibi birşey değil bu.. Kaptanlık pazubandını veremezsin kimseye, kabul edememek gibi bir lüksün yok.. Semih, özür diliyorum ama, birinci kaptanın sana vermişse eşekler gibi yapacaksın o kaptanlığı..

Emre, Fenerbahçe'nin 3. kaptanıdır.. Senin sahada olduğun sürece onu ikinci kaptanlık mertebesine ulaştırmaya yetkin yok senin.. Böyle bir misyonun yok.. Görevin var, yapacaksın..

O pazubanda yakışacak kol bulunur..
Bak çizgi üzerinde senin o komik hallerine eminim ki içten içe gülen bir Gökhan Gönül var..

Semih, seni artık önemsemiyorum..

2 yorum:

  1. Seninle birebir aynı görüşteyim abi gitmek mi istiyor yolu açık olsun bu kadar basit. Semih orada sadece bandı vermedi aynı zamanda 'efsane' ünvanını da vermiş oldu. Gözünaydın Semih, artık 'efsanem' değilsin..

    YanıtlaSil
  2. bu kadarmı güzel yazılır yaa. bu kadarmı hislere tercüman olunur. tebrik ediyorum ..

    YanıtlaSil