29 Ağustos 2010

Unutulmaz Replikler / 6

 

"Eğer yanıtlarım seni korkutuyorsa o zaman korkutucu sorular sormaktan vazgeçmelisin.."

-Ucuz Roman- 


“Sana kadınları sorsam, neleri sevdikleri hakkında bir sürü şey sayarsın.. Belki birkaç kere yatmışsındır da.. Ama bir kadının yanında uyanmanın ve mutlu olmanın ne demek olduğunu söyleyemezsin.. Sana savaşı sorsam Shakespeare’den bahsedersin değil mi? Ama hiç savaş görmedin.. En yakın dostunun, kafası kucağında son nefesini verirken, sana nasıl baktığını görmedin.. Sana aşkı sorsam sonelerden alıntı yapacaksın.. Ama bir kadının karşısında hiç tamamen savunmasız kalmadın.. Sana gözleriyle hükmedecek birini hiç görmedin.. Tanrı’nın seni cehennemden kurtarması için indirdiği meleğin o olduğunu hiç düşünmedin.. Onun meleği olmak nasıl bir şey, bunu da bilmiyorsun.. Bir aşkı sonsuza dek paylaşmayı da”

-Can Dostum-


“Dünyada özel insanlar vardır.. Özel olmayı biz istemeyiz.. O şekilde dünyaya geliriz.. Her gün yollarda yanınızdan geçer gideriz.. Ve genelde fark edilmeyiz”

-Push-


Stansfield; Fırtınadan öncesindeki şu sessizlik anlarını seviyorum.. Bana Beethoven’ı hatırlatıyor.. Duyabiliyor musun? Sanki kulağını çimenlere dayamışsın da, onların büyüdüğünü duyabiliyormuşsun gibi.. Böcekleri duyabiliyorsun.. Beethoven’ı sever misin?
Malky;
Pek sevmem..
Stansfield
; (silahı alır) Sana biraz çalayım..

-Leon The Professional-

 
”En heybetli düşünceler bile çok sık duyuldugunda gülünç olurlar..“
-Postacı-


“Toplumlar, kendi devletlerinden korkmamalı.. Devletler, kendi toplumlarından korkmalı.. Bina nasıl bir sembolse, onu yıkma eylemi de bir semboldür.. Sembollere anlam kazandıran insanlardır.. Tek başlarına semboller anlamsızdır ama yeteri kadar insanla bir binayı havaya uçurmak dünyayı değiştirebilir..”
-V for Ventetta-


”Beni hapiste vurdular ölmedim.. Hastalandım, bi' ciğerimi orda bıraktım, gene ölmedim, çok dövdüler beni, kan kustum ama ölmedim, yaşadım, seni bir kez daha görebilmek için yaşadım.. Şimdi bana dediler ki; kimse sesini duyamıyormuş.. Susmuşsun.. Benimle de konuşmayacak mısın Keje? Sesini duyamayacak mıyım?” 

-Eşkiya-


”Bir hayata mâl olan özgürlük, özgürlük değildir.. Bir özgürlüğe mâl olan hayat da, hayat değildir..”

-İçimdeki Deniz-

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder