7 Ağustos 2010

Unutulmaz Replikler / 5




"Doğru ya da yanlış diye birşey yok, sadece popüler fikirler var.."


-Twelve Monkeys/12 Maymun-


"İtalya'da 30 yıl boyunca Borjiyalar vardı.. Yani savaş, kıyım, cinayet.. Ama Michelangelo,
Leonardo ve Rönesans aynı dönemde var oldular.. Oysa İsviçre'de kardeşlik, 500 yıllık demokrasi ve barış vardı.. Ama ne yaratabildiler? Sadece guguklu saat!"

-Üçüncü Adam-


"Bir insanı diz çöktüren hiçbirşeyden hoşlanmıyorum.."

-King Arthur-


"Bazen senle hiç tanışmamış olmayı diliyorum.. Çünkü tanışmamış olsaydık, geceleri yatarken dünyada senin gibi biri olduğunu bilmeden uyuyabilirdim.."

-Good Will Hunting/Can Dostum-


"Normal bir insana asla güvenemezsiniz, çünkü ne zaman sizi aldatacaklarını asla bilemezsiniz.. Ama bir korsana her zaman güvenebilirsiniz.. Çünkü bir korsan, her zaman korsandır.."

-Karayip Korsanları-


"Eminim ki şu lanet zaman diliminde, bir yerlerde şanslı birisi kalp krizi geçiriyor.."

-The Bucket List-


"Bilinç, korkunç bir lanettir.. Düşünürsün, hissedersin, acı çekersin.."

-John Malkovich Olmak-


"Biriyle tanıştığınızda ilk önce farklılıklarınızı görürsünüz ama zaman geçtikçe benzerlikleri farketmeye başlarsınız.. Sanırım tüm dostluklar böyle başlar.. "

-California-


"Böyle bir takım hatunlar var, iki kişinin yaptığına inanmak mümkün değil.. Sanki yapım aşamasında ekip çalışmış.."

-Son Ders Aşk ve Üniversite-


- O zamanlar kaymakamın bir kızı vardı ya..
- Hıı..
- Leman, saçları taa buralarında.. Rüzgarda yürüdümü sanki pelerin sahibi bir balerin gibi oluyordu.. O gün maça gelmiş, ben devamlı terliyorum.. Daha maç başlamadan haa.. Neyse maç başladı, hemen bir korner oldu, korneri bizim Rıfat atmıştı.. Bi' yükseldim topa, ikinci dakkada köşeye taktım topu.. Alkış kıyamet, bir döndüm bizim Leman ayağa kalkmış alkışlıyor..
- Kaç sene kalmıştı o kız burda?
- İki sene; giderken bana bir mektup bırakmıştı "İzmir'e gelirsen ara" diye bende beş sene sonra gittim..
- Eee, bulabildin mi ?

- Buldum, hatta bir de çay içtik.. Ben, o, bir de kocası.. O ara golü yemişiz de haberimiz yok anlayacağın.. Burası için en güzel lafı Sadık Hoca söylemişti kardeşim..
- Ne demişti?

- Hayal kırıklığının başkenti demişti..


-Vizontele-

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder