20 Nisan 2010

Unutulmaz Replikler / 2


"çok büyüksün artist tatü diye tapınacaksınız lan bana.. imza almak için önümde kuyruğa gireceksiniz.. posterlerim duvarlarınızı, bakışlarım hayallerinizi süsleyecek! çok seveceksiniz ulan beni, çok seveceksiniz! yok ki lan hiçbiriniz, yoksunuz, ne bu binalar, ne bu şehir, ne bu trafik.. nedir ulan bu, yanılsama değil mi lan! gerçekliğin komik bir alegorisi aslında.. aslında hiçbiriniz yoksunuz.. vat iz matriks ulan!"

-Komser Şekspir-


"gözleri iki kere lacivertti müjganın"

-Ah Müjgan, Ah-


"aptalca hayaller peşinde koşmayan bi kalp gösterin, ben de size mutlu bi insan göstereyim.."

-Ölü Ozanlar Derneği-


"ben hiç günah yapmadım"

-Mutluluk-


"ne işim var lan benim bodrum'da!"

-Herşey Çok Güzel Olacak-


"savrulurken raconun kırmızı pelerini o zarif öfkeye -zaman ki sana hasta olmuş- incelikli haytasın.. raksederken mahallenin maşallahı, eyvallahı.. güzelleş be oğlum, şimdilik ölümüne kadar hayattasın.. şimdilik, ölümüne kadar hayattasın.."

-Ağır Roman-


gül; "ben ankara'dayken tire'yi çok özlerdim, biliyor musun?"
yusuf; "ankara'dayken her yer özlenir.."

-Yumurta-


"hayat fena halde futbola benzer.. sen ne kadar iyi bir oyuncu olursan ol, takımın kötüyse kaybetmeye mahkumsun!"

-Dar Alanda Kısa Paslaşmalar-


-seni de götürem buradan ceren ana.. kurda kuşa yem olacaksın.
-kurt, kuş bizdendir oğul..

-Eşkiya-


"tamam, kaldırdım ellerimi.. kelepçe yok! kelepçe yok! gaziyim ben.. tamam gelmeyin üstüme.. kaldırmışım lan ellerimi! gelmeyin işte üstüme! kulağımı verdim lan ben! madalyam var benim.. tamam.. tamam yaklaşmayın lan, yaklaşmayın! tamam.. gaziyim lan ben! savaştım ben.. savaştım lan ben! savaştım ben.. tamam.. gaziyim ben.."

-Yazı Tura-


-şimdi ben bunların tanrısı mıyım?
-evet..
-yani ben ne desem yapacaklar mı?
-evet tabiki..
-o zaman bağırın ulan 'şampiyon Fener' diye!

-Turist Ömer Yamyamlar Arasında-

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder