21 Mayıs 2010

Unutulmaz Replikler / 3


tanrı sana ne der; bak ama dokunma, dokun ama tutma, tut ama tadına bakma.. sen bu çelişkiler içinde kıvranırken o yukarda kahrolası göbeği çatlayıncaya kadar sana güler..

-Şeytanın Avukatı-


sana gülmüyoruz, sana doğru gülüyoruz..

-Ölü Ozanlar Derneği-


-sevgili sayın ve pek muhterem rıfat bey ağabeycim, asumana olan meylimi biliyorsunuz. tanıdığınız bildiğiniz, mahallenizin çocuğu ibrahim olaraktan asumana talibim. kendisinin başka biriyle evlenmesini hiç de uygun bulmuyorum. hem mahallemiz bakımından, hem genel bakımdan..
-yav ibrahim, asuman çocuk, yani çok küçük.

-asuman çok küçük değil, ibrahim çok mu büyük demek istiyorsun yani sen

-hayır ama ibrahim sen de çok küçük değilsin, aramızda on yaş yok

-hasiktir be rıfat abi.


-Pardon-


kadınlar, kendilerini güldüren erkekleri ağlatırlar

-Son Ders-


eskiden çok konuşurdum.. baktım hiç bir faydasını görmedim, bende bıraktım..

-Organize İşler-


ressam olur bazıları başkalarının kalbini kazıya kazıya, ya da resim olurlar senin gibi kazına kazına..

-Dar Alanda Kısa Paslaşmalar-


sen artık yıldız görebiliyor musun inci? bizim göğümüzün bir tek gündüzü var.. senin göğünde akşam oluyor mu?

-Uçurtmayı Vurmasınlar-

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder